poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Pasta z wędzonego pstrąga

Bardzo lubię ryby i mam do nich słabość. Więc, kiedy tylko zobaczyłam wędzonego pstrąga na targu produktów regionalnych w pobliskim centrum handlowym, nie mogłam się powstrzymać. Kupiłam, a lodówka już była pełna :) Chociaż, gdybym nie myślała o tym, że zaraz wakacje, pewnie zjadłabym go już w drodze do domu :)

Od dłuższego czasu chciałam zrobić pastę z wędzonej ryby i teraz nadarzyła się okazja:) Wyszła naprawdę pyszna i delikatna w smaku :)



Składniki na małą porcję:
  • 100 g wędzonego pstrąga
  • 4 łyżeczki serka śmietankowego
  • garść posiekanej pietruszki
  • cytryna
  • pół łyżeczki musztardy dijon
  • sól i pieprz
Przygotowanie:

Do przygotowania takiej pasty jest potrzebny mikser lub blender ( ale możecie też drobno posiekać rybę ). W mikserze mieszamy na gładką pastę mięso z pstrąga, serek, pietruszkę i musztardę. Następnie doprawiamy do smaku sokiem z 1/4 cytryny, solą i pieprzem. Możecie też dodać sproszkowaną słodką paprykę lub posiekany szczypiorek :)

I gotowe, pyszna pasta zrobiona w minutę :)



Smacznego !

2 komentarze:

  1. Fajny przepis:) nie dodawałam jeszcze nigdy serka. Dzięki za inspiracje:)

    Pozdrawiam ciepło:)
    Dorota

    OdpowiedzUsuń